Bosklassen … dag 3 We hadden op de info-avond vertelt dat we op bosklassen dankzij meester Rik steeds goed weer hadden … maar nu heeft hij toch een beetje overdreven … het was weer puffen geblazen vandaag. Daarom trokken we opnieuw richting het verkoelende water van Wilhem Tell. De kinderen konden daar weer genieten van het water die voor de nodige verkoeling zorgde. De frietjes met stoofvlees smaakten dan ook weer overheerlijk … Na een spannende cluster 4 cup met fotoronde en pettenspel kropen we terug ons bedje in. Morgen staat er weer een superwarme dag gepland.