Schoolreis Bokrijk cluster 1 Vandaag ging cluster 1 op schoolreis naar Bokrijk. De aangekondigde regen bleef uit en we genoten volop van het zonnetje. We bakten brood, beschilderden een leuke zak, speelden in de grote speeltuin en kregen les van ´de meester´. Een dag om nooit te vergeten