KK Run Ondanks die twijfelachtige weersvoorspellingen was de KKrun dit jaar weer een topeditie! Het was zo geweldig om te zien dat er veel supporters langs de kant stonden om iedereen naar de finish te schreeuwen. Die sfeer gaf iedereen net dat extra duwtje in de rug om het beste van zichzelf te geven. Of je nu als een speer ging of lekker op je eigen tempo hebt gelopen: wij zijn ontzettend trots op alle deelnemers.