Dag 1 van tweedaagse cluster 3 Na een fikse wandeling zijn de leerlingen van cluster 3 goed aangekomen in Sint-Jansburg. Daar werd het “kot” regelmatig op stelten gezet en werd er gefeest en gedanst in de bossen. Er was ook wat tijd om even tot rust te komen tijdens het knutselen of een ritje op de huifkar. Voor elk wat wils.